Så jävla less..!

Har överlevt första jobb veckna, den har väl inte varit de roligaste jag har varit med om men kommer bli glad då pengarna rullar in :)
Livet är verkligen inte bra just nu, allt är bara jobbigt inget är kul längre.
Sen är jag så jävla less på falska männsikor, de är daxs att börja sortera ut dom männsikorna jag vill ha kvar i mitt liv och skita i dom andra, att bli sviken hela tiden är inte så kul, hedan efter en chans och sumpar dom den så är bye, jag orkar inte ta mera skit!
Vet jag snackat om detta tidigare men hela den här vinter har varit bajs.
Helst av allt vill jag bara lägga mej ner och gråta sen somna och inte vakna fören de är sommar och jag har tagit körkortet så jag kan flytta från detta helvete, nu låter det dom jag flyr från mina problem men de gör jag inte, jag lovar dom följer mej vars jag än fara skillnaden är bara att jag slipper alla idioter som bor här.!
Nä nu ska jag slåss med hunden och klippa hennes klor :)

Hon var lite mindre och lite lättare då hon var 4 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0