Nu kör jag hårt

Nu är jag 90% säker att jag ska börja plugga i februari.
Jag har hitta en utbildningen som är på distans och kan läsas på max ett år men jag kan även göra bort den på 3 veckor om jag så vill.
Då jag är klar så är jag hunddagisskötare den är heller inte farligt dyr, går på ca 7000kr bara och man kunde ta de på delbetalning.
Min plan detta år går framåt, sparar pengar till körkortet och är på god väg plus att jag har planer att börja plugga så nu gäller de att sätta krav på mej själv och fixa detta.
Ni får gärna peppa mej, jag har en förmåga att tar ja inte tag i det så brukar de bli så att "ja har ju hela livet" på mej :p

Kommentarer
Postat av: L

Men gu va kuul!!!:D Den var ju inte speciellt dyr heller:)

You can do it ;)

2012-01-29 @ 11:23:21
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0