Känner mej som världens sämsta hundägare

Just nu känner jag mej som världens sämsta hundägare....
Jag lämnar hon hela dagar, Emma är såklart och tar ut hon så hon får göra sina behov men jag har ingen ork till att gå med hon nå längre på morgon sen då jag kommer hem är jag oftast så trött så då orkar jag inte heller tur nog så cyklar jag till stallet varannan kväll och då får hon ju springa breve men hon behöver så mkt mera, sen tillbringar jag nästan ingen tid med hon känns de som, förut hade vi alltid kvällmys eller morgonmys men just nu vill jag typ inte mysa, idag då jag kom hem var hon hur go som helst och jag tyckte de mest kändes jobbigt. Jag fattar inte vad de är för fel på mej?!
Sen känns de som jag bara är arg på hon hela tiden, jag känner mej som en värdelös hundägare!
Jag skulle aldrig någonsin sälja hon jag skulle hellre gå in i väggen för att tillfredställa hennes behov, men just nu mår jag inte bra och jag måste försöka tänka lite på mej själv.
Hon får den mat hon ska ha, hon får motion åtminstone varanan dag och hon får göra sina behov så allt för dålig hundägare är jag väl inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0