Jag vill också ha ett liv

Ingen bra kväll ikväll, sliten som satan och livet är verkligen inte på topp,
Ibland känner jag mej bara så himla bortglömd ändå jag vet att jag inte är det men de känns inte som jag har någon som bryr sej om mej.
Tur jag har Twig som alltid finns där men ibland behöver jag en som räcker ut sin hand och finns där de kan inte alltid Twig göra.
De känns precis som folk bara ha mej som en "slag påse" sen dumpar dom mej i skiten.
Jag orkar snart inte ta mera slag, jag måste orka stå på mina egna ben med och kunna ta hand om mej själv så jag en dag kan få må bra, men står alltid bara och tar emot all skit utan att säga ett ord.
Mitt nya löfte är att sluta och vara en slag påse och börja säga i från tills folk kan börja räcka mej en hand och säga att dom finns där för en och verkligen visar det.
De är så lätt för nån att säga att den finns för en men när de kommer till kritan så står ingen kvar och ställer upp, börjar vara något less på detta.
Jag ger ju för att kunna få "hjälp" den dagen jag behöver det men inte fan finns de nån där då jag behöver.

Ajja ska sluta klaga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0