Jag vill jag vill jag vill

Gaah helgen har varit underbar :D
En massa trevliga låååånga promenader och shopping på stan och go fika.
Twig har skött sej riktigt bra på promenaderna jag är så stolt över hon <3
Ajja nog snackat om de, satan jag gjorde misstaget och kolla på gamla bilder och hittade några då jag har piercingar i kinder och saknar de grymt mkt, funderar fan seriöst på att ta om dom, de kommer göra frutansvärt ont men ändå är ja inte sugen genom att infetionen jag hade kommer troligen tillbaka men de var så himla SNYGGT jag vill så gärna men borde verkligen inte.....!
Satan hur ska jag göra, jag vill men ändå inte...! gaah


Min nya jacka och självklart min underbara hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0