I huvudet på mej

Hmm satt och fundera på bussen idag på massa saker, tänk vilket tråkigt liv döva och blinda har, dom får aldrig uppleva alla fina färger, fågelsånger med andra vackara upplevelser som vi andra får uppleva... fast dom kanske inte har de allt för dåligt ändå man vet ju inte fören man går i deras skor men bara tanken på det...
Fast har dom aldrig upplevt det tidigare vet dom samtidigt inte vad som går miste om men ändå jag upplever glada färger att man blir gladare, tänk er fågelsången på våren då man riktigt inser att de är vår..
Jag kan komma på massa vackra saker man ser genom livet som dom aldrig får uppleva (igen)

Då jag kom hem idag fick jag ropa på Twig för att hon skulle hälsa, de är inte hon, hon brukar ha stenkoll på vem de är som kommer genom dörren.
Nåt är fel, samtidigt som jag ofta känner att de är jobbigt då hon kommer i 180 och i bland hoppar på mej och pratar så man tror man ska bli döv så kändes de jätte jobbigt idag att hon inte kom och hälsa på en, Känslan man får då man varit bort då en är glad att man kommer hem går nog aldrig beskriva <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0