Efter 2 år kan man behöva en dags semester eller vad säger ni?

Ojoj, jag blir rent irrterad på mej själv, i ca två veckors tid nu har jag varit så less på att ha hund, jag har inge tålamod kvar, stallet som varit så avslappnande är inte de, nu allt är bara så jobbigt allting irriterar mej.
En dag semester skulle inte skada, tänk att få vakna på morgon och inte behöva stiga upp och ge hunden mat eller gå ut med hon bara ligga kvar i sängen och njuta av lugnt de är till och med så illa att jag skulle kunna städa huset från tak till golv bara för en dags vila och hämta andan lite de vore så underbart. Mej ajja den dagen kommer väl nån gång med men den skulle verkligen behövas NU!
Ni får inte misstolka mej nu, jag älskar Twig och skulle aldrig kunna göra mej av med hon men efter 2 års ansvar då ingen annan har tagit ansvar för hon och hjälpt till så kan man behöva få pusta ut en dag eller vad säger ni?


Mitt hjärta 4 månader detta kort togs även första dagen jag ägde hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0