Bara för jag har lite tråkigt jag börjar i dag måndag 31/1

Nu blir det 14 dagar här ;)
dag 1 - presentation av mig själv
dag 2 - min familj
dag 3 - min önskelista
dag 4 - den frisyr jag trivs bäst i
dag 5 - något som verkligen inte får hända
dag 6 - något jag saknar
dag 7 - det här får mig att gråta
dag 8 - mina rädslor
dag 9 - min favoritplats
dag 10 - mina drömmar
dag 11 - mina svagheter
dag 12 - någon jag trivs tillsammans med
dag 13 - mina starkheter
dag 14 - hur en dag i mitt liv ser ut

Dag 1
Jag heter Matilda och är född 1990, jag har en hund (som om ni inte visste de redan) :p
Vad ska man mera säga, jag älskar att färga hårtet tyvärr har jag fått växa upp lite och håller mej numera till blont men de händer speciellt på sommaren att jag gör nån färglad slinga i luggen :)
Även piercingar har jag en kärlek till, just nu har jag 6 stycken placerade över kroppen, jag har haft mer men som sagt de där med att växa upp och skaffa sej ett jobb, dock växa upp kommer jag nog aldrig att göra men man kan ju försöka se lite vuxen ut ;p
Jag är uppvuxen i skithålan Bureå och har levt större delen av mitt liv där och det är ett ställe jag vill flytta i från så fort som möjligt!
Jag har alltid älskar hundar och kommer troligen alltid göra de, sen jag skaffade mej en egen kommer jag nog aldrig kunna leva utom dom, dom har blivit en del i min vardag, att inte stiga upp på morgonen och inte gå ut eller ge hunden mat de finns inte i min värld längre de är en "rutin" utan den så är typ min morgon förstörd.
På tal om morgon, om jag blir väckt på morgon och inte får sova ut får man inte prata med mej jag har ett hemskt humör då och pratar man med mej så får man vänta sej en riktig bitch tillbaka, jag tar första ordet på morgon då är de fritt fram att prata för den andra men har jag sovit ut på morgonen så är de lugnt :)
Hm vad ska man mera berätta.....?
Ajja ni får en bild, de sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0