Åmål funderingar.

Min plan är ju nu att jobba 6 månder och plugga körkortet medans sen gå en intensivkurs och förhoppningsvis klara det sen vill ju jag dra ner till åmål för jag känner men mera välkommen och saknad där nere än vad jag gör här uppe men så fort jag nämer de för nån så blir typ folk sura eller hur man ska förklara.
För varje person som säger emot att ja inte ska åka förklarar jag att jag kände/känner mej mera välkommen där och jag uppskattas för den jag är och vad jag gör här uppe så känns de inte som jag är speciellt välkommen och folk bara "utnyttjar" mej och ingen är glad för att jag kommit hem, visst de är typ ett halv år sen jag kom hem men inte då jag nyss kommit hem var folk speciellt glada kändes de som.
Kan säga att de är en massa funderingar kring åmål nu, minns saknaden av min familj då jag bodde där nere men samtidigt minns jag reaktionen jag fick då jag kom hem av min familj, de verkar inte som dom vill ha mej hemma känns de som.
De är mycket som rör sej i mitt huvud just nu hur jag ska göra med mitt liv, jag vill så mycket men känns inte som tiden räcker till men nu ska jag då statsa på att jobba och spara pengar sen klara körkortet för jag har sagt att jag får inte åka till åmål innan körkortet är klarat, jag vill dit så mycket så användet det som en slags morot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0