Vilt

Idag hände de som inte får hända, Twiggy stack troligen på vilt! Mitt hjärta stanna en liten stund, efter 30 minuter var hon tillbaka. Hon har visat intresse för de men aldrig dragit i från mej men idag gjorde hon de och fy fan var orolig ja var då min hund inte komme då ja vissla, under hela Twiggys liv har jag haft en speciell vissling på hon som betyder "kom hit och visa dej" och då kommer hon nära tar kontakt sen får hon leka igen men idag kom ingen Twiggy så jag vissla. Någon som har tips på detta bomba mej, jag vill kunna ha min hund lös, så länge vi är i rörelse går de bra för då är hon så mammafixerad men vill kunna ha hon lös på gården med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0