Varning för stark bild på död mus

Hejsan bloggen.
Måste ju berätta om dagen innan jag beklagar mitt liv....
Skit alltså, idag då jag var med Caro på hennes jobb så hade vi Loke och Twiggy med oss, medans vi mocka och höll på med stallsysslor hade Twiggy fått upp spår på en mus, efter en stund säger Caro hon har fått fram musen, ojoj stackarn, jaja Twiggy fortsatte jakten som nu var runt höbalen och Loke började undra vad Twiggy höll på med så han la sej i med och tillslut med sammarbete mellan dom två drev dom fram musen, Twiggy for efter och fick den och kom fint tillbaka med sitt byte men den var inte riktigt död då hon la fram den till mej och Caro så vi vet inte riktigt om de var Loke som tog dens liv eller om de var Twiggy men jag kan inte fatta att Twiggy tog en mus, usch de var så äckligt men så häftig. 
 
Nu ska jag berätta lite tankar innan en äcklig bild på musen kommer in på bloggen...
Ibland önskar jag faktist att jag var en annan person, ni som känner mej tror att jag är jätte kaxig av mej och vågar allt men så är de icket, jag är egentligen världens fegis och har inge självfortroende alls.
Jag vill vara en annan person men samtidigt vill jag vara mej själv, jag vill vara den där personen som vågar allt och inte är så nervös av mej men ingen är perfekt.... Vet inte vad jag vill ha sagt med detta men nu har jag sagt de....
 
 
R.I.P musen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0