Ta åt dej och skäms!

Jaktbeteende och katter, nej jag ska inte ge upp men just nu känns allt bara blä, jag orkar inte mera, 3 år tog de med hårt kämpande att få bort Twiggys kattfixering ocn nu är vill på ruta ett om inte värre för nu har hon kommit på hur man kan få igån katterna att springa man kan ju hetsa dom.... suck jag orkar inte.. Nej men kanske om ytligare 3 år så är vi tillbaka till dit vi hade kommit, yey 3 års till kämpande! Som jag inte redan hade nog med saker att kämpa med i livet! Nej fy vad arg, ledsen och besviken jag är på personen som gjorde så vi är tillbaka där vi börja, du visste att man inte fick kalla på en katt då de fanns en men du var bara tvungen! Jag kommer nog aldrig förlåta dej för de här! Jag vet du kommer bli ledsen då du läser detta och jag vet du har dåligt samvete och de ska du fan ha med! Tänk dej själv att kämpa med något så hårt sen förstör en annan person det! 3 jävla år åt helvete med en fixering som inte varit lätt att få bort då Twiggy har mkt jakt i sej, fatta 3år åt spillo bara för du trodde de skulle bli kul! Men hur jävla kul blev de?! Hur jävla kul är de nu du slipper ju leva med de?! Och de värsta av allt att Tila ser hur Twiggy gör och gör lika, hon fattar inte vad dom gör mej så fort hon ser en katt ska hon "leka/jaga" den. Enda postivia jag ser nu är att hon är inte kattelak i allafall och vill döda katten men de hjälper inte, jag är så arg att jag spricker snart och de värsta av allt de är inte ens Twiggys fel att hon är som hon är nu de är ditt fel! Fan vad arg jag är på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0