Känslor

Skulle verkligen vilja skriva ett jätte långt inlägg om mitt liv, känlsor och tankar men de finns mycket i min hjärna som aldrig kommer att få komma ut men tänkte dela med mej av lite känslor nu.
Med åren lär man sej att hantera nästan alla känslor mer eller mindre, sorg, smärta, kärlek, hat m.m. Men jag har en känsla som nog kommer ta många många år för mej att lära mej hantera, vet inte riktigt hur  jag ska beskriva den men jag gör ett försök, paniken blir till rädsla som sedan blandar sej med smärtan och jag försvinner in i min egen värld, då väl paniken har börjat går de inte stoppa, jag blir helt blockerad, de enda jag vill är att få komma tillbaka till verkligenheten, slippa smärtan och rädslan som jag bär med mej.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0