Jag faller

Attackerna blir allt oftare, kroppen orkar inte falla längre jag måste be om hjälp innan det är för sent!
Jag faller,jag ser inget som kommer ta emot mej, jag faller i tomma intet, jag ser bara mörker snart är jag fast, jag slutar aldrig falla, jag hinner aldrig ställa mej igen, jag faller när ska jag falla så jag inte orkar ställa mej i igen?! Jag orkar inte, jag faller, när ska de få ett slut?! Jag faller men jag vill kunna ramla så jag kan ställa mej igen men de verkar inte ske, jag faller men jag har ingen kaft att ta emot mej med, jag faller och där föll jag i baken med en krossad skalle. Go natt.
 
Dikt eller nå, kalla de vad ni vill men detta är mina tankar och känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0