En blä dag...

Första dagen på en vecka jag inte har några "måsten" och jag är sjuk och tankarna håller på ta över hjärnan. Helt ärligt jag orkar inte må dåligt längre men de är lättare sagt att säga att jag ska må bra nu än att ta de till handling.
Just nu är de tankar om att jag står inte på egna ben och undrar när jag egentligen kommer att göra de?! Jag trivs hos Caro men som sagt tidigare jag vill ha min egen lya och bara tänka på mej själv och vovvarna och till råga på allt är de snart jul, jag är inte allt för ledsen över att jag ska vara kvar här över julen jag har fått en underbar extra familj jag ska få fira den med men tankarna om jag inte vet när jag får träffa min riktigt familj igen och min vänner där upp plågar mej. Nej usch idag är en blä dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0