Dagen sanning

Sammanfattning av dagen; Jag börja dagen lungt och skönt sen bar de av mot stan för att titta på en lägenhet, sen vidare till ungdoms och då jag ska åka där ifrån så upptäcker jag en valp som håller på käka upp växelspaken i bilen för mej, (tror inte hon gör om de, hoppas kan man) så arg har jag aldrig någonsin varit på Tila, ajja efter att ha pusslat ihop bilen igen åker jag till min jobbcoach oc...
h där frågar han hur de är mitt svar "Åt helvete, valpen käkar upp bilen, nu får jag inte ens ha växelspaken ifred och bältesspännet fram har hon passat på att smaka på med, jag orkar inte, hon äter upp bilen! Skratta inte de är inge kul" sa ja med lite ironi i rösten. Coachen svar tillbaka, alltså de är ju som värsta tvserien, de är sånt som verkligen inte händer i vanliga fall. Jag höll verkligen på dö då han sa de sen skratta han bara åt de. Sen väl hemma så spelar vi kort och jag bara får världens skrattanfall och kan inte sluta, Caro blev nog lite rädd för mej, tror min hjärna gått på högvarv i dag och istället för en ångestattack så kan jag inte sluta skratta men kul hade vi :) Btw de går fortfarande att växla och spännet funkar så Tila blir inte korv än, men de är nära :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0