Val av namn....

Hejsan
Ni som följer min blogg vet ju att jag KANSKE  skaffar en till vovve i juli, allt beror om tiken blev dräktig men som de ser ut nu verkar det så men förtidigt att säga än.
Helts vill jag ju ha en till tik men fastnar jag för en hane får de bli en hane men jag har lite beskymmer att välja namn de vore kul att fortsätta med modellnamn, för er som inte vet är ju Twiggy namnet på en modell, första om jag inte minns helt galet (rätta mej om jag har fel)
Dock visste jag inte att Twiggy var de då jag döpte hon men har hittat ett fint modellnamn, Tila så de vore kul men jag är ändå inne på mitt första namn Tikka som jag har valt att uttal Tik ka, blir de en hane har jag bestämt namn redan men välja tiknamn är jobbigt, dock kanske inte valpen jag skaffar passar med nåt av namnen men vore kul att höra vad ni läser tycker om namnen vilket namn ? Tila eller Tikka?

Tack för mej nu väntas en dusch :)

Kommentarer
Postat av: Patrick

Tila

2012-04-19 @ 16:43:44
Postat av: L

Fått namnet från Tila Tequila? :P

Tikka heter då en utav valparna mor&far haft :)

2012-04-22 @ 21:27:42
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0