Två inlägga på samma dag, inte illa ;)

Sitter på jobbet och tiden har ändå gott fort i dag, lite sliten men humöret ändå varit bra dock så sjönk bara allt för någon minut sen, livet är skit och jag vill bara dra täcket över huvudet och försvinna.
Tyvärr funkar ju inte livet så utan man måste bryta ihop innan man kan komma igen jag hoppas bara att det går över relativit fort jag tycker inte om att vara nedstämde livet blir så tråkigt och inget blir kul att göra.
Fast med dom tankar som snurrar runt dagligen i huvudet på mej kan jag förstå om jag blir nedstämd men ändå jag skulle prata med någon skulle det inte hjälpa mej de är tankar jag aldrig kommer få svar på, de är tankar som hela tiden kommer snurra mer eller mindre och hela tiden kommer frågor upp som, varför gjorde jag så? varför beter jag mej så? varför? varför? och en himla massa varför....?!
Några varför går att besvara men inte som viktigaste!

Snart kommer i allafall Emma och Petra hit och gör mej sällskap sista tiden på jobbet innan de bär av hemåt sen får jag se vad kvällen erbjuder, troligen stallet men har inte besämt mej än annars blir de bara mys hemma med T och troligen en promenad :)
Nu ska jag få nå gjort innan dom kommer puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0