Tiden vi minns...

Sitter här hemma i min säng med världens goaste löptik, jag valde att fara tidigare från jobbet idag jag mådde inte riktigt hundra sen stod de lite stilla vad jag skulle göra men får ta nya tag i morgon.
Sitter och tänker på tiden i åmål och det underbara folket som bor där!
Ingen kommer nog förstå hur mycket jag vill tillbaka dit och hur himla bra jag trivdes men snart packar jag och drar, körkortet ska bara tas först!
Jag kan inte påstå att jag minns allt jag gjorde där men jag minns känslan jag hade och hur bra jag mådde.
Just nu är tårarna på väg att falla jag minns så mycket och längtar så himla mycket tillbaka, jag vill må bra igen, jag vill trivas igen, jag vill känna mej uppskattad av folket i min omgivning! Det gör jag inte här i Skellefteå.
Jag får helt enkelt vänta på tiden sen så kommer tillfället där jag ska få uppleva samma känsla av att må bra och trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0