Snabb uppdatering om mitt liv.. :)

Ojoj jag tänkte uppdatera er lite om mitt liv,
Om ca 3 veckor åker jag på intensivkurs för körkortet kommer då ha sparat minst 25000kr så jag hoppas jag klarar mej på det och jag hoppas de blir över en slant.
Om ca 4 månader om jag klarat körkortet packar jag min väska, lär dock bli flera och flyttar till åmål igen!
Om ca 4 månader KANSKE jag är två hundsägare.
Som ni alla vet var ju tanken att jag skulle plugga till hunddagisskötare nu men blev så att jag la alla pengar på körkortet i stället det kändes lite viktigare men tanken om att plugga finns kvar och jag har tänkt göra det så fort jag har råd för det är nå jag verkligen vill så jag hoppas ha råd innan året är slut. Har ju hitta en distansutbildning för ca 7000kr så de är ju ingen farligt stor summa så de ska nog gå att ordna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0