Massa babbel :p

Hejsan bloggen eller rättare sagt alla läsare,
har inge speciellt att blogg om i dag (än så länge) men kan säga att jag haft en toppen helg... :D
Jag har dock sovit dåligt och verkar som de kommer fortsätta, vakna 04,15 i morse och kunde inte somna om, lite drygt så där dock somna jag i tid igår så de gör inte allt för mycket men ändå jobbigt...
Risken att jag håller på bli förkyld finns med men jag vägarar erkänna det så jag hoppas jag slipper.
Just nu sitter jag på jobbet och gör inte allt för mycket men tänkte snart försöka dra igång så tiden går fortare jag vet vad jag ska göra idag och det kan bli lite spännande faktiskt :p

Jag börjar även vara fet nervös inför intensivkursen för körkortet, tänk om jag inte klarar det?! Jag kommer fan gå under då, tur nog har jag ju detta jobb till mitten av juli så jag har till då på mej att klara det för sen ska jag flyttat tillbaka till åmål, jag vet de är en massa tjat om åmål i min blogg men jag trivdes så himla bra där och lärde känna så himla goa männsikor. Klart jag känner goa människor här med men jag måste gå efter mitt mående och jag mådde bättre där nere och framför allt jag trivdes MYCKET bättre där! Sen så då jag klarat körkoret så blir de planera mer exakt när jag åker just nu är de juli-augusti men då går de bestämma en vecka plus att min underbara Caro kanske kommer upp hit en vecka innan de är daxs att flytta och hälsar på :D

Har förskt komma igång med dw:n på Twiggy igen, alltså vad har jag för fel, vi tränar bra i en-två månadder sen bara dör de av i några månader sen så gör jag så igen tänk om jag kunde försöka hålla igång det nån gång, hon gillar ju att dra så de är ju inte fel från hennes sida och de är itne nå mkt jobbigare en än vanlig proemenad enda är ju att hon måste få gå ne bit så musklerna kommer igång sen avsluta utan vikter sen strecha lite efter åt. Nej fy mej, jag måste skärpa mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0