Inge går som jag vill

Hallå
Kan börja med att berätta att jag har feta kramper i magen, har haft det till och från sen jag hade magsjuka eller vad de nu var för några veckor sen men nu börjar kramperna vara oftare och oftare och de är inge nå vänliga kramper, vissa utav dom skulle jag helst bara vilja lägga mej ner och gråta jag skulle gissa att de är min berömda magakatarr som lever rövare men jag fattar inte varför, jag äter regelbundet, motionerar som jag brukar, sover som jag brukar, de enda jag kan komma på är att jag är nervös inför intensivkursen så de kan ju vara så att jag har en inre stress..... De är bara så synd att alla får typ lida som jag umgås med då jag får så här, hela livet rasar typ då magen rasar... :(
Tänkte bjuda på en bild men det vill inte sammarbeta med mej.... :( blää inge går som jag vill.........!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-04-17 @ 08:04:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0