I morgon bär de av...

Hallå
Syrran och co har varit här över natten som ni vet fyllde ju Petra året i går så var kalas idag, orkar inte räkna hur många vi var men kring 20st så de var full fart väl hemma igen passade jag på att ta en powernap på ca en timma och ikväll blir det stallet för sista gången på två veckor för i morgon vid lunch åker jag ju.
Jag har fått veta när jag ska ha teoriprovet och uppkörningen men tänker inte skriva ut de här ;)
Jag kommer nog saknat att vara i stallet medans jag är där, senaste tiden har jag ju typ bott i stallet först var ju Emma sjukskriven och de hade jag ju havremopparna själva sen började Emma jobba och även då började jag ta hand om dom mycket själv tur nog får jag ha med mej Twiggy annars hade jag nog inte överlevt :p

Ajja slut skrivet för denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0