...

Hejsan igen,
Jag har ju gått hemma i två dagar pga magen men det kändes väldigt bra igår dock känns de inte alls lika bra idag men ska göra ett försök att fara  på jobbet ut i värsta fall får jag väl bara fara hem igen :)

Igår kväll följde jag Emma till stallet och vi hade såklart hundarna med oss i allafall så då vi skulle hem så vägra min hund komma men då Mira skulle bli kopplade så ser Emma hur Mira har rullat i nå skit, jag små skratta lite för mej själv och tyckte de var lite roligt sen kom min hund då var de inge kul längre Mira var inte alls lika skitig och äkclig som Twiggy, T hade fulla ansiktet och sen världens skitklump på ryggen de var vidrig väl hemma så kasta jag in hon i badrummet medans jag hämta handdukar och då jag kom in i rummet gick de fan inte andas de stank sate.
Vad ska man säga min underbara äckel hund <3

VARFÖR GÅR DE INTE LADDA UPP BILDER!!!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0