Caro <3

Min älskade Caro i åmål gör de inte lätt för mej, saknaden och länktan tillbaka blir bara jobbigare.
Gick på frugans blogg och läste detta, http://carosessan.bloggo.nu/

"jag har väärldens underbaraste tjej i mitt liv, som heter Matilda och bor låååååångt låååååångt borta i norrland ( som INTE är detsamma som Norge bör tilläggas *hosthost* Julia)
Iaf, denna glittrande ängeln träffade typ jan 2011 och vi fick en heeelt fantastisk vår/sommar ihop innan hon flyttade tebax till långt långt borta i norrland som inte är detsamma som norge.

Hon är verkligen helt awezome, världens snällaste och gladaste, tillåmed när hon är arg är hon lite sådär sötarg och på nåt sätt ändå glad. Hon gör så man blir varm i hjärtat bara av att se henne.

och det är VÄLDIGT tomt och ensamt här utan henne. MEN! nu till det bästa. Hon kommer att flytta hit igen :D :D mitt älskade finaste glittrande hjärta kommer innan sommaren/hösten är slut att bo hääär!! Is´nt just awezome??  joo ja trort.

Och för övrigt har vi 1årsdag i maj ;) fast vi kännt varandra längre sedan =)  och jag älskar min matilda, sjukt mkt. Hon är lixåm mitt syre, utan henne är jag inte hel .( och neej då, vi är inte lebbar, bara lite. OM någon skulle störa sig och undra)  Hon är mer än en bästa kompis, hon är lixåm själsfrände. Hon är min Matilda."

Min underbara Caro jag kan nog aldrig beskriva med ord vad jag känner för dej, du är en del i mitt liv inte bara en del utan du fyllde delen av mitt liv som var borta.
Jag kommer så fort jag bara kan jag lovar!
Då jag klarat körkortet så blir söka jobb så inåthelvete där nere :D


Min underbara ängel på jorden <3
(nej vi är inte lebb vi älskar bara varandra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0