Blogga, blogga, blogga

Blogga, blogga, blogga,
Jag måste ju tillfredställa mina läsare lite.
Fick veta idag att jag kommer tillbringa min valborgs i arjeplog utan en enda människa jag känner, jag kommer sitta där helt ensam, nej nu ljög jag jag kommer sitta med Twiggy så den 29:e april sticker jag och då jag kommer tillbaka har jag förhoppningsvis körkortet :D
Tänkte försöka kolla upp om de finns nån roliga majbrasa man i allafall kan gå och titta på där borta så får man lite att göra :)

Sitter på jobbet nu och skriver ett häfte om hunduppfostran och vad man bör tänka på och hundens utveckling dock är detta bara första utkastet blir att fylla på med mera sen men målet är att vara klar med det innan jag åker till arjeplog så jag skriver så fingrarna rycker, eller gör jag verkligen de ;) haha


Min älskade klänning och hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0