Ojoj

Har egentligen inte mkt att skriva mitt liv ser ut som de alltid gjort typ.
Håller dock på slåss med soc om att få lägenhet har nämligen en på g men får se hur detta går.
Söker även jobb för fullt, är lite sugen på att söka ett jobb i sollefteå men har ingenstans att bo och skulle gissa att de är inte allt för lätt att få lägenhet där.
Har även planer på att plugga i ume till hösten om jag kommer mej in dvs men håll tummarna för mej att jag gör de :)
De är rätt mkt tankar i min hjärna just nu vad jag ska göra med mitt liv men annars mår jag faktiskt riktigt bra :)
Twiggy lever livet med, dock tror jag att hon har kommit in i trotsen så hon är inte allt för rolig just nu men de är bara leva med de :p

Nä nu är de färdig skrivet, hare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0