"Du är trasig, det ser jag på dej"

"Du är trasig, det ser jag på dej"
Läskigaste meningen jag varit med om från en helt okänd männsika jag fått, men SANT för inte fan är jag hel.
Jag håller på ätas upp inifrån, vet inte hur länge till jag klarar det jag har för mkt inom mej för att jag ska klara det själv men samtidigt vill jag inte be om hjälp sen finns ju de andra alternativet och de är att fly från allt men jag har provat de en gång tidagare dock blev de inte bättre för mitt liv blev inte som tänk men vem vet om jag flyr från allt kanske jag kommer klara allt på egen hand allt eftersom?!

DET FINNS INGEN VÄG TILLBAKS DET ÄR BARA FÖLJA VÄGEN OCH ALDRIG VÄNDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0