Uppdatering om "att göra listan"

Att göra denna vecka...

* Ladda hem glee, se glee! - check
* Söka jobb.- ej check
* Skriva ut kort på Tati - check
* Gå och hälsa på Tatis förra ägare och ge hon korten. - ej check
* Hjälpa Emma med cv. - ej check.

Tack och lov är inte veckan slut än :)


Måste ju även berätta att jag och Emma var på afrodans igår, de var väl kul men att komma ihåg alla steg m.m var ju inte de lättaste har inte direkt nån träningsverk i dag eller dock vakna jag med världens förkylning jag gjorde ett försök att umgås med Emma i morse men gick rätt fort hemma och dog i sängen och har sovit bort typ hela dagen :)
Ikväll har jag då gjort klart alla julklappar, sköönt eller okej de var bara en kvar att slå in men ändå, så nu måste jag bara få råd och skicka Caros julklapp till åmål :)

Ajja ska fortsätta dö nu men vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0