Ska försöka...

Jag lovar, jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera men mina dagar ser typ lika ut :p
Har som sagt varit hos min syster i drygt 2 veckor nu, kan säga att de var underbart att komma hem jag ska aldrig mera klaga då pappa lever om på morgon jag lovar, var de inte barna som levde om stod syrran eller hennes karl och stampa i golvet så man vakna.. :p
Men i allafall så får man inte sova ändå jag och Emma ska ut och gå i morgon vid 9..? beror lite på Petra :)
Men jag kom då hem i dag och har hunnit gå en längre sväng med Emma och hundarna och såklart var ju Petra med, sen efter middan så blev de stallet en sväng.
Stackars min vovve, hon har knappt fått motion dom senaste veckorna och het plötsligt så lång promenad och cykla till stallet och hem kan ju meddela att hon ligger däckad nu :)
Nä måste verkligen ta tag i motionen igen nu har jag haft min "semester".
Hmm vad mera kan jag berätta då....
Kan säga att min hund är varit rätt underbar senaste tiden dock att hon matvägrat som jag berätta tidigare men nu blir de bättre då vi är hemma igen :)
Jag kan ju berätta vad jag fick då jag fyllde år, smart jag är, som några vet fyllde jag den 3 nov och jag fick ett silverhalsband, ny dator, ny telefon och en verktygslåda :)
Ni som nu tänkter, vafan en verktygslåda..? men vet nu jag önskade mej en sån för då man flyttar hem i från är de jävligt bra att ha :)

Nä nu vet jag seriöst inte vad jag ska berätta mera fråga gärna om de är nå nu undrar eller skriv och berätta om de är nå speciellt ni vill jag ska skriva om :)

Pusspåer så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0