Mitt eget val ingen annans....

Var på fest igår de var riktigt trevligt men mår satan i dag men ajja sånt man får ta :)
De sluta i allafall med en bula i pannan, några nya blåmärken, en bryten nagel så jag börja blöda och sen vet ja inte men jag har jävligt ont i min stortå :p

Sen fattar jag inte, jag har valt många beslut i mina dar men varje gång jag har bestämt ett beslut så tycker ingen de är de rätta valet förutom jag själv, visst de kanske inte alltid är så bra val heller men de är mej de drabbar ingen annan.
Kan tyvärr inte skriva ut vad de här handlar om men är så himla less på att de alltid ska vara "fel" beslut i andras ögon hela tiden..!
Mitt beslut mina konsekvenser, punkt slut..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0