Jag lovade och jag försöker :)

Hej bloggen lovade ju att försöka bli bättre på att blogga så jag försöker :)
Idag har de hänt saker, i morse var ja till tandläkaren och laga ett hål, tandis var väl inte allt för glad över alla piercingar och att jag inte kommer gå dit så ofta men de är fan dyrt att gå dit och har man lite pengar sätter man annat för men de kanske inte alla andra gör men de finns bra barnmat så jag kommer överleva :p
Sen bar de av mot öppis där Emma och Petra var sen bär de av mot Emma för lite lunch och de blev en köpes räkmacka på konsum som ja inte rekomenderar de var typ ingen majonäs på den.. :(
Sen runt halv ett packa vi ner Petra i barnvagnen och tog hundarna i koppel och gick vidare till Helen för lite kaffe och skvaller, de var riktigt trevligt :)
Och nu har jag nyss kommit hem från stallet, de blev en barbacka tur på hästarna dom är nu under igång sättning efter skadorna så vi var inte ute länge men de var en upplevelse att rida en nästan blind häst då de är mörkt ute som har stått länge nog för att han är gammal men jag har verkligen ingen balans men jag satt kvar :D
Nu är då klockan 19.50 och jag ska snart gå ner och göra mej välling, ja jag tycker bebis välling är gott sen blir de ut med den utslagna djuret som ligger däckad i sängen vid 9. De gick fort hem efter stallet på cykel fick nästan släpa hon sista biten, stackarn... men sanningen är att hon är lat, hon har alltid varit de då vi cyklar tror inte hon tycker de är speciellt kul mej ajja hon är glad bara hon får följa med mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0