Uppdatering :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så de får bli ett inlägg om allt :p

Kan ju börja med att säga att jag har haft huvudvärk till och från i flera dagar nu annars är de väl rätt okej, vissa kvällar är de många tankar så jag kan inte sova plus att jag vaknar tidigt så de blir inte så mkt sömn men jag överlever nog :p

Jag har som ni säkert vet avslutat praktiken på ridskolan, samtidigt som de är skönt saknar jag att göra nåt på dagarna och saknar även hästarna och människorna i stallet.

Sen så ska jag och Carro dra igång en hundpromenad i åmål på tisdagkvällar ska bli riktigt roligt plus att jag får träffa mera folk och hundarna får träning, jag och Carro har även dragit igång med weight pull, eller jag har ju hållt på ett tag men har varit lite lat med de sen Twiggy var sjuk men nu är vi på väg åt rätt håll igen och de är ju roligare nu då vi är två med :)
Vi har även tänkt att blir hundpromenaderna populära kommer vi även dra igång andra hundaktiviteter om intresse finns :)
Ni får hålla tummarna för oss :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0