Trååkigt inlägg....

Vet jag är världelös på att blogg och kan inte lova att de blir bättre :p
Meen i alla fulla fall var de min sista dag på praktiken idag, tråkigt men sant.
Hade gärna vilja vara kvar men fick inte för af.
Men kommer absolut att gå dit och hälsa på fick även gratis ridlektioner som tack för hjälpen :D
Jag har inte sovit så bra dom senaste nätterna heller, somnat sent och vaknat halv 6 och inte kunnat somna om :(
Men har ändå varit ovanligt pigg och glad :)
Dock så idag har de inte varit så bra, insåg i morse att Snuttan skulle ha blivit 7 år idag <3
Sen då jag skulle lämna stallet i dag höll jag på börja gråta för jag tänkte så mkt på Nettan medans jag stod och pussade på Olle...


R.I.P                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0