"Du är söt men trög"

Var fest igår och de var riktigt trevligt.
Jag blev inte allt för full utan lagomt påverkad :)
Nu blir de peppa till den 28:e :D

Iallafall är min vecka rätt lugnt än så länge, onsdag är dock fullbokad så de blir väl att försöka städa och dola på lite här hemma dom andra dagarna :)

Sen kan jag även berätta om fredag lite,
jag drog till stallet för jag skulle jobba lite så passade på att åka dit lite tidigare och ta med wp-selet sen gick jag och Twiggy upp på lägdan där hon då fick springa fritt med wp:n medans jag tog lite kort :)
Sen fick hon även prova att hoppa lite i ridhuset och de tyckte hon var skit kul sen mot kvällen hade jag och Carro planerat lite agillity med hundarna dock inte de inte så bra genom att ridhuset vi skulle vara i var upptaget så vi var ute i paddocken och då fick hundarna vara kopplade så de gick inte riktigt som planerat men Twiggy och Loke tyckte de var kul i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0