Rörigt men härligt :)

Ojoj, de började med att stiga upp 9 om jag inte minns fel, :s
Sen var de iväg och fylla 29 sopsäckar med spån till hästarna och de var inge roligt.
Man hade spån överallt och ingenstans :p
Iallafall blev de stallet efteråt och då for vi ut på en kort runda och bara skritta och nåt har hänt med mej, jag flög av en häst för några år sen då jag red barbacka så jag har inte velat rida så mycket barbacka men de har hänt några gånger sen jag flög av att jag bara skrittat barbacka men i allafall jag visste Ron (hästen) var hur pigg som helst, de var mörkt ute men tak vare latheten så red jag barbacka och de har alltid varit så att jag får säga till mej själv att slappna av hela tiden men nu var de så att då jag snörde mej upp så började Ron gå iväg och jag höll på stupa på huvudet men han få ner fötterna före sen var de bara göra ett nytt försök och då lyckas jag ändå han gick i väg, på vägen hem blev han "rädd" för en skylt som han gått förbi massor med gånger men han tvärstannade och jag var inte riktigt berädd så då var jag på väg av igen och efter de har hänt sånna saker brukar jag alltid vara skakis efteråt, jag är inte direkt rädd att göra illa mej men just bara rädslan att ramla av....
Men jag var skit glad efteråt :)
Jag har verkligen förändras, först flyttar jag 117 mil utan att känna en människa (skulle aldrig ha gjort de i mitt "tidigare" liv sen nu har jag börjat våga mera :)

Ursäkta mitt röriga inlägg men lev med de :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0