Twiggy

Sömnlös natt, Twiggy började slicka sej runt munnen igår som hon gjorde sist hon hade ont i halsen.
Hon försökte spy flera gånger men de kom inte upp nåt tillslut lyckades hon spy, efter de blir de lite bättre i allafall.
Hon har fått sova hela natten i stortsätta och jag har fått mej några timmars sömn, vågar inte lägga igen öronen helt då Twiggy är sjuk.
De mest roliga är att hon är hur pigg som helst, äter som en gris och dricker vatten men hon är väldigt känslig runt halsen, så fort jag strycker handen över halsen lite lätt kraxar hon till.
Jag förösker då i tag på vetten nu men de går sämre, de tuttar bara upptaget.
Ajja får se hur denna dagar slutar ska ju hinna med att åka till ridskolan halv 2 med och presentera mej för ev praktik, sen måste jag få i tag på min handläggare på af.
de viktigaste är då Twiggy.
Nu ska jag fortsätta ringa vetten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0