Sökandet på Twiggys "familj"

Jag blir så arg på mej själv...
För er som vet så var de ju strul med Twiggy då jag fick hon och för er som inte vet så drar jag den korta versionen.
Från början viste inte jag vars Twiggy kom i från, vem uppfödaren var, om hon var dom raser som var sagt tills jag hitta en lika hund, lika ålder och samma raser på blocket då Twiggy var 7 månader så jag kontaktade annonsägare en berättade lite vad jag varit med om och hon hade tyvärr inte köpt brosan till Twiggy av uppfödaren så hon hade ingen aning men han som köpte brosan hade också ett syskon till dessa underbara små vovvar så hon hade då pratat med nya ägaren som hade köpt hunden från uppfödaren och de visar sej att uppfödaren bor i Höljebro, de är kring Gävle typ.
Så jag fick ett litet slut på mitt "uppdrag" jag hittade två syskon till Twiggy dock vet jag inte vars dom bor eller nåt men jag vet att de finns syskon.
Jag var som galen där ett tag och kolla runt överallt på om någon mera syskon skulle dyka upp på någon annons för de verkar som detta hundar är "problem" hundar eftersom både Twiggy och hennes bror hade bytte ägare för tredje gången...
Jag vet faktiskt inte varför jag så gärna vill hitta uppfödaren. föräldrarna eller syskon till Twiggy men de vore så himla kul att göra de.
Så än i dag pågår sökandet på Twiggys "familj" dock inte lika allvarligt men hittar jag en hund som liknar Twiggy och de inte står nåt om den så kontaktar jag personen som äger den och frågar..

För er som vill vara med och delta i "sökandet" eller vet nåt får ni gärna höra av er.

Twiggy är född den 30 Juni 2009
Raser: Pappa: rottis
Mamma: golden, karleskbjörnhund och newfoundland

Bilder finns de massor av på hon redan på bloggen så jag lägger inte upp någon nu :p

Hoppas jag kan få ett slut på detta sökande......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0