Operation + flytt

Som ni har läst tidigare har Twiggy har problem med halsen.
Igår så var vi till vetten igen, nu har hon opererat ut halsmandlarna så nu hoppas vi att de var dom som spökade men enligt vetten så var dom utbuktade så dom såg inte "normala" ut.
Men hon verkar då inte lida av smärta eller nåt.
Hon äter burkmat blandat med glass och de försvinner ner i vanlig takt och hon är lika pigg som hon brukar bara dock gnäller hon lite och de brukar hon inte göra.
Hon ska även vara rätt stilla under en veckas tid så de blir bara ut på gården och göra sina behov dom kommande dagarna dock kommer hon inte vara rolig att ha att göra med efter en veckas vila med de kan jag leva med bara hon blir frisk.



Föresten så flyttar ju jag och Andreas snart in till stan jag har även fått praktik i ridskolan i åmål och där börjar jag den 3 mars :)
Ska bli skönt att få börja göra nåt igen i stället för att gå hemma dock hade de ju inte skadat om jag gått hemma hela mars så vi kunde få ordning i lägenheten men de hinner vi med tiden ändå :p
Nu ska jag fortsätta packandet så de blir klart nån gång, folk tyckte jag var tokig som börajde packa redan i januari men nu fattar dom varför :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0