Avliva människor som vill förbjuda kamphundar!

Fy fan säger jag bara!
Människor vill förbjuda så kallde kamphundar men de finns inget som heter kamphundar, fy fan säger jag bara.
Fattar inte ni människor som vill förbjuda dessa raser att är inte hundens fel att den har de beetende som den har ni borde fan avlivas själv bara för att ni änns tänker tanken på att MÖRDA dessa djur för att vi själva har gjort dom till det dom är!
En hund födds inte aggresiv, varken mot människor eller mot andra djur, en hund blir till det man gör den till precis som DU väljer att leva ditt eget liv!
Om människor kunde läsa på om dessa hundar och sluta tro på de media skriver skulle dom inse att de finns inga kamphundar. Hundarna som idag är klassade som "kamphundar" är fördetta val och brukshundar.

För i tiden avlade människan fram en kraftig hund för att kunna hålla kvar boskap och inte hade lätt för att bli skadad, sen kom någon idiot på att man kunde träna dessa hundar till att slåss mot andra hundar för att tjäna pengar genom att dom var så tåliga och klarade av att ta så mycket stryk.

Just nu är jag så arg och frustrerad så jag klarar inte av att skriva mera men läs på om hundarna och dra inte alla över en och samma kant!!!

Förbjud en ras, så förbjud männsikan för vi är den elakaste rasen som någonsin har funnits...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0