Som vanligt :p

Som vanligt vet jag inte om vad jag ska skriva om, vore kul att få veta av er läsare vad ni vill veta,
ex om ni vill jag ska skriva mera om Twiggy eller om ni vill jag ska ha detta som en dagbok eller ja berätta vad ni tycker :)
Idag så börja dagen med en runda runt stömsholm med Emma, Therese låg hemma och mådde inte allt för bra. twig fick i allafall dra, måste ta och väga och se hur mkt hon drar nu men kan nog snart lägga på mera för hon var inte direkt trött efter det men sen i allafall gick ja och Emma och köpte lite fika och lunch sen gick vi till Therese och åt sen bar de av för mera peomenad med hela gänget då blev de burmoran så två lång svängar i dag hoppas mitt hjärta är lite trött för dagen nu :)
Ajja vet inte mera vad jag ska skriva nu ska jag ta och väga hur mkt hon drar kan ju vara roligt att veta vad hon konkar runt på :)

Och för er som inte hängt med håller jag på med Weight pull eller jag drar bara på fritidnivå :)
De går ut på att hunden tränar genom att dra en kätting bakom sej då man tävlar i det drar dom en vagn med vikter på ni kan googla för mer info :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0