Låt såren bli till ärr så du kan glömma

Hejsan alla go och glada :)
Idag blev de en kortare morgonpromenad sen blev de lite lunch sen bar de av mot stan för "mamma" träff på leos med Emma och Petra eftersom ja har ju inge eget barn :p
Sen efter middan blev de en tyngre dw tur för lillan som har skendräktig, suck allt på en gång känns de som nu, sen sitter jag och river upp gamla sår, vill inte berätta vilka och hur men de skär i hjärtat just nu, känns som jag bara vill gråta men de har gått så mångar år.
Varför kan jag inte bara glömma och gå vidare i livet låta såret läka och hoppas ärret försinner snart men de sägs ju att vissa sår aldrig läker detta kanske är ett av dom...
Jaja tur jag har Emma på dagarna som får mej på andra tankar och i morgon ska även Therese joina oss på morgonpromenaden de ska bli kul, hon har en son minns dock inte hur gammal han var men lite äldre än Perta :)
Sen får ja se vad dagen bjuder på hoppas nå trevligt :)

ajja nu ska jag försöka få min skendräktiga tik att mysa med mej i sängen men hon vill inte lämna sina "bebisar" som ligger i sängen dom är dock osynliga :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0