Ååå blir typ arg...

Har inge vettigt att skriva men kände att jag behövde få ner lite i ord innan sängen kallar.
Jag sitter mycket och snokar rund på Fb, vill inte berätta om vad jag "snoka" på nyss men den personen får mej alltid att börja tänka, både bra och dåliga saker.
Livet är verkligen för kort för att inte göra det man vill, jag är ju kräsen på jobb just därför har jag gått arbetslös länge nu med, dock har jag ju börjat få upp ögonen och söker dom flesta jobb, inte alla men många :)
Men i allafall så glömde jag just de jag skulle skriva, fan, fan, fan....!

Berättar om dagen och hoppas jag kommer på det, eller snarare kvällen, jag och Twig tog en sväng till Therese för att umgås istället för att sitta hemma och tråka i allafall så var vi bambi på hal is på dit och på vägen hem, kommer ha något ont i låren i morgon, och jag hoppas inte Twig fick ont hon vurpade på vägen hem men hon reste sej upp och fortsatte gå och såg inga skador :)

Ajja kommer verkligen inte på de jag tänkte skriva där uppe men fortsätter med lite annat :)
Livet är som sagt för kort för att inte göra de man vill, jag har dock inte prova jobba med så mkt i mina dar men ändå så vet jag exakt vad jag vill i livet men får verkligen inte hjälp dit jag vill komma, har börjat förstå nu att jag måste ha ett "bajs" jobb för att kunna dra i gång med min dröm så jag kan tjäna lite pengar men ändå varför jobba med nåt jag egentligen inte vill då jag redan vet vad jag vill?
Åå blir störd, hade värsta perfekta meningen i skallen sen poffa den bara, men i allafall så får detta duga så länge.

Nu önskar jag er alla en riktig go jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0