Lever ja?

Jo jag lever men inte haft nån ork till att blogg och vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller men men...
Har ju som jag berätta tidigare flyttat hem till skellefteå igen, verkligen inget jag ångar både jag och Twiggy mår bra igen, hon har ju varit lite nere och sen vi kom hit igen har hon varit men mkt trevligare, gladare och mera lyhörd hund :)
De händer väl inte direkt nå nytt i mitt liv, jag är i stallet, är på promenader och umgås med folk.
Sen söker jag ju även jobb för att kunna hitta nå eget place att bo på men allting tar sin tid.
Trodde faktiskt att de skulle bli strul med Af då ja kom tillbaka men de gick som smort de var inga problem så de var ju skönt.
kan ju även meddela att Twiggys tikaggresiv inte är så allvarlig, hon kände igen Mira direkt sen fick hon träffa en annan tik och de gick rätt bra dock är den tiken väldigt osäker och inte vet hur man ska betee sej med andra hundar men ingen skada skedd sen har hon även fått träffa Tess nu med, dom lekte alltså då Twiggy var liten och jag fick ta i hop Twig två gånger men ena tror ja de var ett missförstånd då Mira morrade på bus till Tess men den lekte hundarna på :)
Sen har hon typ inte gjort nå "utfall" mot nån tik då vi varit ute och gått heller, hon har ju blåst upp sej och varit skit spänd men så har hon varit hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0