Sömn eller så int.

Ca 4 timmars sömn i natt är inget att ropa hej för, låg klarvaken till ca 4 i natt och vakna kring 8 i morse.. :/
Jaja min hjärna och kropp ville väl inte ha mera sömn, eller så beror de på alla tankar jag hade.
Hann inte mera än vakna i morse och jag bröt ihop, orkar inte med en sån period till så jag hoppas de är bara är för en dag.
Jag har iallafall varit ute och busa/träna Twiggy på gården idag, just nu tränar jag inkallning så då busar vi, dvs att hon får en leksak sen vill hon bli jagad men istället springer jag omkring och gömmer mej sen kallar jag på hon och de går faktiskt jätte bra samtidigt som hon älskar det :) Så nu hoppas jag bara att hon lär sej nåt av det men hon har faktiskt blivit mera lyhörd på mej och kommer då jag kallar <3
Senare idag blir de en prommis med hjärtat och magen verkar ha blivit bra dock har hon inte bajsat i dag men hon har ju som bara fått lite mat så, dock var jag lite orolig i morse då jag vakna, Andreas berätta att hon spytt och då jag kolla på de var de bara gräs, fast hon fick som bara ris igår så de kan jag förstå men jag blir lite orolig över min Twiggy. Men hon är pigg och glad, äter som hon brukar så de är nog inge farligt men ska ändå hålla lite kolla dagarna framöver på avföring och hennes betende, de kan ha och göra med att hon kanske ska in i löpen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0