Mysardag :)

De har inte hänt så mycket nytt de senaste dagarna, har varit ute och plockat svamp i två dagar och de slutade med 2 duschar för Twiggy, första duschen var för hon rullat i nå bajs igen och de luktade vidervärdigt och dessutom hade jag bäddat rent i sängen, sen i går fick hon en avspolning för hon var svart istället för brun :p
Passar även på att träna inkallning då vi är ute nu, äntligen har jag tagit tummen ur och verkligen tagit tag i de, jag har varit lat på den sidan. Men nu så packar jag med mej godis vars jag en ska med Twiggy och tränar hon på alla sätt och vis, inkallning, ögonkontakt, m.m och de går bara bättre och bättre :)
Sen den bästa nyheten är hon har nu ätit i 3 dagar utan några problem, hon är intresserad av maten igen och hon dyker neri mat skålen :D
Idag blir de en mysar dag inne sen en kvällspromenad :)

Hon lämnar inte mycket plats efter sej :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0