Fullrulle

Jag har börjat ta tag i livet igen, jag har börjat motionera mera dock vet jag inte hur de ska gå för jag ska dra ner motionen på Twiggy så hon kanske hinner bygga upp lite fett för just nu är hon skinn, ben och muskler inge fett alls och jag vill samtidigt ha med hon då jag är ute men vi får se hur detta slutar hon äter då jätte bra nu, tidigare vägrade hon att äta mer en 6 dl/dag la jag i mer lämna hon men nu har jag börjar ge 4 till en av måltiderna och de försvinner,  så snart kanske vi är uppe i dom 8dl hon ska ha :D

Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt, började med lite träning i morse och en dusch, sen så började jag grubbla lite på vad jag vill göra i livet och hur jag kan nå mitt långsiktiga mål i livet.
De slutade med att jag satt mej vid datorn och började söka utbildningar inom hund åt mej då, jag vill gärna ut bilda mej som hundskötare eller liknande, jag hitta två intressanta sider och de börjar ju inte fören 2011 så jag har lite tid att kolla runt efter mera de mesta är ju i stockholm och göteborg tänkte försöka kanske hitta nå närmare men de är ändå inte så långt från åmål. :p
Iallafall så efter 6 tiden plocka jag på mej både Rocky och Twiggy och gick en kort sväng med dom och "plågade" dom lite genom att dom fick gå fot sen då dom började sköte sej och båda gick jätte bra fick dom göra sina behov. Jag var inte favoriten kan jag ju meddela haha :p
Nu vet jag inte riktigt vad som händer men troligen blir de ta de lugnt. Ska väl försöka söka lite mera utbildningar och annat som kan locka mej. :p
Ni får gärna höra av er om i vet någon bra utbildning eller kurs inom hund som jag kan gå :)

Kommentarer
Postat av: linda

Jag vet inte om jag ska flytta än faktiskt. Det är arbetsförmedlingen som vill flytta på mig så vi får se vad som händer :P

2010-09-25 @ 22:50:05
URL: http://lindaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0