Fullpackat

Fest igår, och idag åkte man mot kramfors för att sen åka i morgon vidare till åmål och bo där :)
Jag fick då med mej de jag planerat plus lite till :p
Bilen är fullpackad så de ska bli spännande och se vad jag riktigt tog med mej haha
Resan till kramis gick jätte bra, Twiggy sov hela tiden, vi stanna till en gång så hon fick lite mat och fick kissa så nu hoppas jag de blir en färd i morgon också utan spyor :p
Just nu sitter vi och väntar på pizza som min syster skulle åka och köpa sen blir de sova så man orkar i morgon, de tar fan mkt på krafterna att åka bil, vi har liksom ca 10 timmars bilfärd i morgon, yey eller så inte men de var skönt att komma en en vecka och riktigt säga hejdå och ta mer saker så man känner sej mera hemma där nere, jag trivs jätte bra så de är inte frågan om de men de är ju vissa saker man bara måste ha med då man flyttar :)
Sen är jag ledsen över att jag inte hann träffa alla jag ville men de hände lite saker då jag var hemma så jag var rätt upptagen men några verkade ju inte änns ville träffa mej för dom hörde då inte änns av sej så....
nä nu blir de mysa lite i soffan framför tv:n med älsk innan pizzan kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0