Förkylning :(

Vakna upp i morse med hosta och ont i halsen, jag vill verkligen inte vara sjuk, jag har inte tid med de!
Idag har jag då varit duktig, steg upp vid 9 i morse för jag kunde inte sova längre sen dess har de varit fullfart jag har packat upp och fått lite ordning på livet här nere, sen efter 12 någon gång gick vi en promenad med vovvarna sen var de fullfart igen för mej att dola på nere i källaren nu ska jag faktiskt vara lat och lägga mej en stund och vila.
Twiggy bada givetvis i lerbad  på våran promenad, tack och lov så hitta hon en "sjö" som regnet har gjort där de inte var lera så hon badade i den på vägen hem och då blev hon mindre lerig sen väl hemma rejsar hon rakt ner i deras damm tvån gånger, hoppas fiskarna överlevde :)
Nä nu blir de se lite film och vila (hoppas på sova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0