Ser du stjärnan i de blå?

Ser du stjärnan i de blå?
Ta en sup så ser du två...

Oj vad tråkigt jag har, kan inte klockan gå fortare så man åtmistone får gå och lägga sej....
Har fått sova riktigt bra i natt faktiskt vakna inte en gång änns, de är ju positivt annars har de varit att jag vakna 2-3 gånger på nätterna och kan inte somna om.
Både jag och Twiggy har varit lite nere idag, hon har inte alls varit sej sälv, man såg rent i ögonen på hon att hon inte var go och glad som hon brukar vara, så de har varit en hel del mysande i dag med lilla bumsan och sen har vi busat lite sen ätit godis eller Twiggy fick lite vovvegodis mednas vi satt och vänta på maten :)
Sen hatar jag att de är så mörkt på kvällarna för de går inte ta en mysig promenad och bara glömma allt en stund utan att jag dör av en hjärtattack, fy fan för mörkt, skogen och vilda djur, så fort jag har en gren knaka eller något blir jag på hel spänn och speciellt om Twiggy börjar vädra nåt, ursch tycker inte om att vara ute i skogen då de är mörkt.
Jaja klockan närmare sej i allafall halv 9 så man kan snart gå ut på gården så hon får kissa innan sovdaxs :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0